پیام مدیر عامل موسسه خیریه ارمغان حیات شوفه ها به مناسبت سال جدید

بسمه تعالی

موسسه خیریه ارمغان حیات شکوفه ها (حمایت از فرشتگان اوتیسم)٬ سازمانی است که از انگیزه والا خدمت به همنوع نشأت گرفته و همواره می کوشد تا به همراه نیکوکاران٬ کارکنان و درمانگاه خود٬ در مسیر تحقق اهداف بشر دوستانه فعالیت کند. در موسسه ارمغان حیات آموخته ایم که در روزهای سخت و بحرانی همه انسان ها به یک اندازه عزیزند و بایست به آن ها توجه کرد.

امروز هم که کل جهان و میهن عزیزمان ایران اسلامی با یک بحران عمومی به خاطر شیوع ویروس کرونا رو به رو شده است ما نیز در ارمغان حیات خود را مسٔول دانستیم در تصمیم گیری های روزهای سخت به مصلحت همگان فکر کنیم٬ فرشتگان اوتیسم؛ خادمین٬ نیکوکاران٬ اعضای خانواده ارمغان حیات و البته همه مردم عزیز جامعه.

به همین دلیل اقداماتی را در زمینه فراهم ساختن شرایطی به منظور کاهش حضور و رفت و آمد فرشتگان اوتیسم و خانواد های ایشان در کلاس های کاردرمانی و گفتار درمانی ارمغان حیات٬ ارائه خدمات روانشناسی به منظور کاهش استرس در خانواده ها و آموزش رفتار های مراقبتی و پیشگیرانه به جامعه و کاهش حضور پرسنل موسسه با انجام فعالیت های دورکاری انجام داده ایم.

همچنین جلب مشارکتهای مردمی موسسه در سطح شهر و عدم مراجعه به درب منازل جهت جمع آوری و توزیع صندوق های صدقات از جمله این اقدامات می باشد.

در کنار همه این موارد با فرارسیدن نوروز باستانی و توزیع بسته های مواد غذایی به خانواده های فرشتگان اوتیسم تلاش کردیم تا در این روزها کمک های نیکوکاران به فرشتگان مبتلا به اختلال اوتیسم را تسهیل کنیم تا آموزش این عزیزانمان ادامه پیدا کند.

لذا از همه شما نیکوکاران عزیز که در هر شرایطی اعم از بحران٬ ثبات٬ تحریم و … همراه فرشتگان اوتیسم هستید قدردانی و در برابر مهرتان ادای احترام میکنم.

آرزو دارم سال ۱۳۹۹ برای همه نیکوکاران و هموطنان عزیز سالی سرشاز از سلامتی٬ آرامش٬ و تندرستی باشد.

به امید آنکه با همدلی و همکاری تمامی ارکان جامعه٬ کشور عزیزمان ایران و همه جهان این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

 با احترام

بهروز خسروان