از آنجا که فرهنگ کمک به همنوع از دیرباز در آداب و رسوم کهن ما ایرانیان وجود داشته،  ارمغان شکوفه ها نیز به عنوان یک موسسه خیریه با نیت درمان کودکان مبتلا به اوتیسم، بستری مطمئن و امن را برای کمک های شما نیکوکاران گرامی که می تواند هم به صورت نقدی و هم به صورت نذورات خاص باشد را فراهم آورده است تا همزمان با انجام این نیت خیر بتوانید از نتایج این کمک ها به طرق مختلف مطلع گردید .

از اینکه می‌خواهید عضوی از یاوران حیات شوید و ما را در حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به اوتیسم و خانواده‌های آنها یاری دهید، سپاسگزاریم. شما می‌توانید با پرداخت حداقل ماهیانه ۱۰۰۰۰ریال به خانواده‌ی حیات بپیوندید و ما را در تأمین نیازهای ضروری موسسه و تاسیس ساختمان درمان کودکان اوتیسم یاری نمایید..

به هر یک از یاوران مستمر حیات یک شماره شناسه تعلق می‌گیرد
شماره شناسه شماره پیگیری یا شناسایی یاوران در ارمغان حیات شکوفه ها می‌باشد که جهت سهولت انجام امور مالی و به روز نمودن اطلاعات عضویت به کار می‌رود. همچنین ارمغان حیات شکوفه ها ، اخبار و اطلاعات خود را به روش‌های مختلف برای یاوران ارسال می‌کند. از این طریق از دریافت مجدد اطلاعات در هر ارتباط جلوگیری می‌شود و در هر بار ارتباط، وقت ارزشمند شما برای ارایه مجدد این اطلاعات هدر نمی‌رود.

از همه یاوران عزیز تقاضا می‌شود هنگام اعلام شماره فیش پرداختی حق عضویت، مراجعه به دفاتر، پرداخت آنلاین و سایر ارتباط‌های خود با ارمغان حیات شکوفه ها شناسه خود را همراه داشته باشند. به دلیل وجود اسامی تکراری در بانک اطلاعات خیرین استفاده از شماره شناسه بسیار موثر است. اطلاعات فردی به منظور ثبت در بانک اطلاعات خیرین، به صورت محرمانه نگهداری می‌شود.

در صورت تمایل به عضویت در ارمغان حیات شکوفه ها با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۵۱۹۳ تماس حاصل فرمایید و یا فرم ذیل را تکمیل کنید. شماره شناسه ظرف مدت ۷۲ ساعت از طریق پیام کوتاه ارسال خواهد شد.

کمک مالی

تمامی اعضای گرامی می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۵۱۹۳  تماس گرفته و در خصوص مبالغ واریزی و ماه‌های کمک خود، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

 

 

 

با سپاس از علاقه مندی شما برای کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم .
کمک های عمومی و انواع نذورات
شما می توانید کمک های نقدی خود را از طریق مراجعه به دفاتر ارمغان شکوفه ها، یا واریز وجوه به حساب های بانکی ارمغان شکوفه هاجهت حمایت از کودکان مبتلا به اوتیسم، اهدا نمایید، همچنین می‌توانید با شماره‌گیری که از طریق تلفن همراه خود کمک‌های عمومی خود را پرداخت نمایید. روش دیگر برای اهدای کمک های نقدی در قالب کمک های عمومی و نذورات خاص پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب است.در صورت تمایل گزینه همین الان می خوام کمک کنم را انتخاب کنید. همچنین تمامی دستگاههای خودپرداز بانکهای  ، صادرات و….در سراسر کشور گزینه ‹‹ کمک به ارمغان حیات ›› را دارند.

یاور گرامی! از آنجایی که ارمغان حیات همواره علاقه مند به ارائه بالاترین سطح از شفافیت و پاسخگویی به نیکوکاران و ذیربطان خود است، این سازمان همواره در جهت ثبت دقیق اطلاعات مربوط به وجوه اهدایی و کمک های مردمی تلاش می نماید. لذا خواهشمند است پس از واریز کمک های خود به شماره حساب های ارمغان حیات ،‌فیش بانکی را از طریق نمابر به شماره ۰۲۱۸۶۱۲۵۱۹۳ با ذکر مشخصات دقیق اهدا کننده شامل نام، نام خانوادگی، تلفن تماس و در صورت تمایل نوع استفاده از مبلغ پرداختی و نذورات خاص را با درج بر روی فیش بانکی یا کپی آن ارسال نمایید و یا از طریق تماس با موسسه مراتب را به اطلاع همکاران ما برسانید.

در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص باموسسه تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید. همکاران ما طی ۷۲ ساعت آینده با شما تماس خواهند گرفت و مشتاقانه پاسخگوی شما خواهند بود.