جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اشتغال زایی و توانمندی

اشتغال‌زایی و رفع بیکاری از مهم‌ترین دغدغه های جامعه تلقی می شود. برای رفع مشکل بیکاری، باید زیرساخت‌های اصولی ایجاد شود و به اشتغال جوانان و خانواده بودجه کافی اختصاص یابد. از سوی دیگر بخش‌ خصوصی یعنی کارآفرینان و مؤسسات خیریه مانند مؤسسه ارمغان حیات شکوفه ها نیز نقش پررنگی در افزایش اشتغال زایی دارند. معضل شغل، فقط بخش خاصی از یک جامعه را درگیر خود نمی‌کند و بر همه بخش‌ها و عموم مردم تأثیرگذار است. در این زمینه اشتغال پایدار و مولد جزء اولویت های همه بخش های جامعه می باشد.

موسسه خیریه ارمغان حیات شکوفه ها با کمک شما نیکوکارن عزیز، با ایجاد بستری مناسب برای کار در منزل برای مادران کودکان اتیسم یا کمک هزینه های مورد نیاز برای آموزش حرفه به خانواده های تحت پوشش کمک میکند. یکی از موارد اشتغال زایی موسسه کمک به تاسیس کارگاه سبزی خردکنی خانگی برای یکی از  توانخواهان موسسه می باشد که  بتواند همزمان با مراقبت از فرزندانش به کسب درآمد برای خانواده خویش اقدام نماید.

خیریه ارمغان حیات شکوفه ها، یکی از مؤسساتی است، که در زمینۀ اشتغالزایی و خدمت به اقشار کم‌بضاعت و ضعیف جامعه، نقش بسزایی دارد و به وسیلۀ تولید و ارائۀ محصولات متعدد، این کار مهم را انجام می‌دهد و در این مسیر به حمایت شما نیاز دارد؛ به همین دلیل با آگاهی از اینکه خدمات مؤسسات خیریه به نفع تمام افراد جامعه به خصوص اقشار آسیب‌دیده است، می‌توانید با سهیم‌شدن در کارهای خیر یا با خرید محصولات متنوعش این خیریه، آن را در این امر یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس ایمیل یا نام کاربری ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

نام نمایشی ضروری می باشد

آدرس ایمیل ضروری می باشد

رمز عبور ضروری می باشد

آدرس ایمیل یا نام کاربری ضروری می باشد